OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY:
inspektor techniczny
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA PRACOWNIKÓW NAUKI W KRAKOWIE ogłasza nabór na stanowisko inspektora technicznego.
WYMAGANIA:
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
2. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku, zdolność do pracy na wysokości, - wykształcenie co najmniej średnie techniczne (budowlane), mile widziane uprawnienia budowlane, znajomość zagadnień związanych z administrowaniem nieruchomości w spółdzielczości i wspólnotach mieszkaniowych,
- dyspozycyjność, odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie i samodzielność, umiejętność pracy w zespole.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wg załącznika
WYMIAR I DATA ZATRUDNIENIA:
umowa o pracę w wymiarze 3/4 etatu od 01.04.2019roku.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- podanie o pracę lub CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie ,zdobyte kwalifikacje,
- kserokopie świadectw pracy,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska.
Dokumenty aplikacyjne:
podanie o pracę lub CV należy opatrzyć klauzulą:
„Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) oraz ustawą z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji”.
Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej Pracowników Nauki lub przesłać na adres: SM Pracowników Nauki w Krakowie, ul. Reymonta 42, 30-073 Kraków.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Dodatkowe informacje można uzyskać w biurze spółdzielni lub telefonicznie: 12 636 76 00, 12 636 55 11.
Kraków 21.02.2019 roku
Załącznik:
ZAKRES CZYNNOŚCI Inspektora technicznego w SMPN.
Zadania:
- Odpowiada za całokształt spraw związanych ze swoim stanowiskiem pracy.
- Realizuje politykę SMPN w zakresie spraw ujętych w pkt. 1.
- Na bieżąco zapoznaje się z przepisami dot. zagadnień objętych zakresem czynności, a w szczególności z Prawem Budowlanym i wynikającymi z niego przepisami wykonawczymi, ze Statutem Spółdzielni i obowiązującymi w Spółdzielni Regulaminami.
- Odpowiada za wprowadzanie na swoim stanowisku uchwał, postanowień i innych decyzji Zarządu.
Zakres czynności:
- Wykonywanie okresowej kontroli stanu technicznego elementów budynków, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników powstających podczas użytkowania obiektu oraz przeglądów stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej całego obiektu budowlanego zgodnie z aktualnymi zapisami art. 62, 63 ustawy Prawo Budowlane.
- Wykonywanie co najmniej dwa razy do roku przeglądu technicznego budynków pod względem działania szkodliwych wpływów atmosferycznych i niszczących czynników powstających podczas użytkowania obiektów.
- Opisane w punkcie 1 i 2 przeglądy winny być zgodnie z wymaganiami art. 62 Prawa Budowlanego.
- Sporządzanie protokołów z w/w przeglądów.
- Prowadzenie na bieżąco książek obiektów budowlanych dla każdego obiektu, budynku (wg art. 64 Prawa Budowlanego) oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących obiektów budowlanych w zakresie ustalonym w obowiązujących przepisach Prawa Budowlanego i przepisach wykonawczych.
- Usunięcie w czasie lub bezpośrednio po kontroli lub przeglądzie – poprzez służby konserwacyjne Spółdzielni – wszystkich stwierdzonych uszkodzeń i usterek oraz uzupełnienie braków, które mogłyby spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi lub mienia.
- Prowadzenie kontroli zabezpieczenia p/poż budynków oraz niezwłoczne zgłaszanie stwierdzonych usterek i braków w wyposażeniu i urządzeń.
- Przygotowywanie informacji o potrzebach remontowych i koniecznych pracach konserwacyjnych w poszczególnych nieruchomościach – dotyczy zakresu rzeczowego i wyceny wartości prac.
- Analiza kosztów remontów i konserwacji oraz wybór najbardziej efektywnych form ich prowadzenia.
- Sprawowanie nadzoru technicznego na wykonywanymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi.
- Dokonywanie odbioru drobnych robót remontowych, konserwacyjnych.
- Wykonywanie przeglądów budynków lub ich elementów w okresie gwarancji i rękojmi oraz egzekwowanie usunięcia ujawnionych wad i usterek.
- Przyjmowanie i załatwianie zgłoszeń interwencji od mieszkańców w sprawach uszkodzeń, usterek, wadliwego działania urządzeń i instalacji oraz elementów budynków.
- Zapewnienie należytego stanu technicznego budynków, pomieszczeń oraz instalacji i urządzeń stanowiących wyposażenie wszystkich obiektów. Szczególnemu nadzorowi podlegają węzły cieplne, kotłownie gazowe, hydrofornie.
- Organizowanie wykonania niezbędnych robót w mieszkaniach zwolnionych do dyspozycji Spółdzielni celem przygotowania ich do zasiedlenia.
- Przygotowywanie danych do planów rzeczowo-finansowych oraz do sprawozdań i informacji o realizacji planów rzeczowo-finansowych w zakresie GZM.
- Składanie wniosków na posiedzenia Zarządu w sprawach objętych zakresem czynności.
- Załatwianie całości korespondencji dot. bieżącej obsługi członków Spółdzielni w zakresie objętych zakresem czynności.
- Koordynacja prac budowlano-instalacyjnych.
- Opracowywanie informacji i sprawozdań dotyczących swojego stanowiska dla potrzeb Zarządu, Rady Nadzorczej i GUS.
- Ścisłe przestrzeganie przepisów BHP i Ppoż.
- Nadzór nad powierzonym mieniem Spółdzielni.
- Wykonuje inne czynności zlecone przez Zarząd Spółdzielni.
Odpowiedzialność:
- Zakres odpowiedzialności wynika bezpośrednio z zakresu czynności.
- Odpowiada materialnie za wykonane decyzje, które naraziłyby Spółdzielnię na straty.